niedziela, 6 kwietnia 2014

Hoy somos mas - recenzja


Postanowiłam stworzyć dla was pierwszą recenzję. Będzie o płycie Hoy somos mas.
Jest to płyta z piosenkami, które są w 2 sezonie Violetty.

Więcej w rozwinięciu posta




A więc zacznę od początku. Na okładce albumu widać Martinę Stoessel i jej typowy styl w 2 sezonie. Płyta nosi tytuł Hoy somos mas jak piosenka, która rozpoczyna się w 1 odcinku drugiego sezonu.
Okładka jest plastikowa.


(Przepraszam za jakość zdjęcia)
Na tyle płyty natomiast widzimy wszystkie piosenki (jest ich 13) które zawiera płyta, są to:
1. Hoy somos mas 2:53
2. Entre dos mundos 2:49
3. Yo soy asi 3:35
4. Peligrosamente bellas 3:11
5. Euforia 2:50
6. Codigo amistad 3:03
7. Como quieres 2:32
8. Alcancemos las estrellas 3:21
9. Nuestro camino 3:30
10. On beat 3:07
11. Algo se enciende 4:19
12. Luz, camara y accion 2:29
13. Si es por amor 3:07


Gdy otworzymy płytę, pojawia nam się z lewej strony pewna książeczka.
Są w nim zawarte wszystkie teksty piosenek z albumu, razem z dopiskiem kto jest wykonawcą.
Przykładowo dodam zdjęcie pierwszej strony:




**

Mam nadzieje, że recenzja wam się podobała. Starałam się napisać najważniejsze rzeczy.
Posiadacie już tą płytę? Jakie piosenki najbardziej z niej lubicie?

4 komentarze:

  1. Mam tą płyte i kocham Nuestro camino:D

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ją violetta rządzi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym ją mieć kocham violettę!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. super blog i swietnie napisane, powodzenia

    OdpowiedzUsuń