wtorek, 16 grudnia 2014

[RECENZJA] Super Testy!


Dzisiaj przychodzę do was z recenzją nowej książki z wydawnictwa Ameet - Super testy. Już niedługo święta i dużo wolnego czasu, więc w tym poście opiszę wam ten produkt. Jest to dobry sposób na miłe spędzenie czasu. Zapraszam do postu.



Do innych recenzji zapraszam [tutaj].



Książka jest dla osób które lubią dobrą zabawę i nie lubią się nudzić. Jak już wcześniej wspomniałam, znajdują się w niej testy wszelkiego rodzaju, np. Czy jesteś złośnicą? Jaki scenariusz pisze dla Ciebie życie? Czy chętnie dzielisz się przeżyciami online? Zauroczenie, czy coś więcej? I wiele, wiele innych.



Lubicie rozwiązywać testy i sprawdzać jakimi jesteście osobami i co wam mówi horoskop? Powinniście zaopatrzyć się w tą książkę. Bohaterowie Violetty poprowadzą was przez krainę różnych quizów i pomogą wam poznać was bardziej. Brzmi kusząco? Moim zdaniem - TAK :)


Razem z siostrą rozwiązałyśmy parę testów i wyszły nam ciekawe odpowiedzi z którymi umiałam się zgodzić. Zaciekawiła mnie bardzo ta książką. Również spodobał mi się opis postaci, co mówi o nas wygląd. Wiele ciekawych rzeczy można było się dowiedzieć w opisach.

~*~

PODSUMOWANIE

Produkt bardzo mi się spodobał. Była to świetna okazja spędzenia czasu z rodzeństwem w rozwiązywaniu testów i quizów na swój temat. Myślę, że ta książka może wam się bardzo spodobać. Polecam wam ją bardzo gorąco! 


~*~

A wam jak się podoba produkt?

3 komentarze: