niedziela, 28 grudnia 2014

Udane Święta i niezapomniany Sylwester!


Święta, święta i już po świętach. Zbliża nam się koniec 2014 roku. Co przyniesie nam następny rok? Jakie macie plany, marzenia które chcecie zrealizować? W tym poście propozycje na udane święta. Pomysły na sylwestra i plany na przyszły rok.



Symbolem każdych świąt Bożego Narodzenia jest choinka. Ja w tym roku miałam ubraną choinkę w kolorowe bombki i cukierki. Pojawiły się też kolorowe światełka. Choinkę ubierał mój tata z moją siostrą. Jednak zawsze podobały mi się inne choinki. Na przykład takie:


Jak zauważyliście są to choinki jednokolorowe. Nie wiem czemu ale takie najbardziej przypadają mi do gustu, to zależy od nas jakie nam się podobają. A wy jakie lubicie choinki?

~*~

Moja wigilia w dzień 24 grudnia jak co roku nie składa się z wielu potraw. Pewnie dlatego, że po pierwszych trzech daniach nikt nie może już nic więcej zjeść. Więc najczęściej dań jest 5. Oczywiście nigdy nie może zabraknąć barszczu czerwonego z uszkami i innych zup i również karpia. Również w ten sam dzień jak co roku chodzę na mszę pasterską o 24:00. Jest to moją tradycją i uwielbiam ten klimat kiedy zaczyna się msza i leci moja ulubiona kolęda - Wśród nocnej ciszy.



A u was jakich dań nie może zabraknąć?

Czas świąt jest to czas odpoczynku i również spędzeniem czasu z rodziną. Nie wyobrażam sobie świąt bez opłatka, życzeń i innych drobiazgów.

~*~


Sylwester już za parę dni - jakie macie plany? Spędzacie ten dzień w domu z przyjaciółmi lub rodziną czy idziecie na jakąś imprezę? Dla osób które zostają w domu mam parę propozycji.

1) Powspominaj z przyjaciółką stary rok - co takiego wydarzyło się w 2014 roku co was uszczęśliwiło lub co was zasmuciło.
2) Włącz dobrą muzykę - muzyki nie może zabraknąć
3) Stwórz listę planów na rok 2015 - co chcesz aby się wydarzyło, o czym marzysz i na co będziesz pracował/a z całych sił.
4) Ubierzcie się w różne ubrania, powygłupiajcie się i nigdy nie przestawajcie się uśmiechać!
5) Czekajcie z wytchnieniem na godzinę 00:00 pijąc piccolo!

I oczywiście spędzie te święta z Disney Channel! 
Nie może zabraknąć waszego ulubionego kanału!



~*~

A wy jak spędzacie sylwestra?

1 komentarz: