czwartek, 11 lutego 2016

[RECENZJA] Świat Cande. Mój pamiętnik, Twój pamiętnik


Doczekaliśmy się! Tydzień temu odbyła się premiera książki Cande Molfese - Świat Cande. Mój pamiętnik, Twój pamiętnik. Po sukcesie biografii Tini i Lodo w Polsce, nie mogło zabraknąć książki kolejnej gwiazdy serialu Violetta. Dzisiaj zrecenzuję dla was ten oto egzemplarz i dziękuję Domu Wydawniczemu REBIS, za udostępnienie mi go do recenzji.

Recenzja książki Lodo Comello - Cała reszta nie ma znaczenia [KLIK].


Pierwsze wrażenie?
Książek zdecydowanie nie powinno się oceniać po okładkach, jednak po pierwszym spojrzeniu na okładkę, wiedziałam, że to będzie kolejna dobra przygoda z kolejną moją idolką. Po zapoznaniu się, z biografią Lodo, która swoją drogą była na prawdę świetna, uważałam, że tak samo będzie z książką Cande i nie zawiodłam się. Rzeczywiście, nastąpiło kilka różnic, ale nie zaburzyły one całokształtu, a wręcz przeciwnie - zaprezentowały się równie genialnie.

Twarda oprawa książki, wiele zdjęć, dużo informacji, przemyśleń i również porad od samej Cande i miejsce na swoje własne zapiski - to możemy znaleźć w tym produkcie.

"Zamieściłam tu wszystko, co zawsze chciałaś wiedzieć o mnie, a także wiele innych rzeczy, na przykład:
- Wieści o moim życiu, o moich przyjaciołach i moje sekrety;
- Najlepsze porady dotyczące malowania paznokci, makijażu, mody;
- Fryzury. które sprawią, że będziesz wyglądać super;
- Najsmaczniejsze i nazdrowsze przepisy;
- Wspaniałe zdjęcia.
Będziesz mogła opisać w nim swoje upodobania, pomysły i sekrety i odkryć, co nas łączy.
Świat Cande to nie tylko mój świat! To także twój świat!"



Książka nie jest tylko pamiętnikiem Cande, ale również może stać się naszym własnym. Stąd nazwa książki "Mój pamiętnik. Twój pamiętnik." Artystka miała świetną wizję na książkę, którą świetnie zrealizowała, a my powinniśmy się cieszyć, że w Polsce możemy mieć możliwość kupienia ją do naszych własnych domów.

Polska z pewnością osiągnęła spory sukces jeśli chodzi o autorskie książki artystów z serialu Violetta. Najpierw mogliśmy się zapoznać z biografią Tini, później Lodo, a teraz Cande!


Co mi podoba się najbardziej w książce "Świat Cande"?
Oprócz genialnego pomysłu, oryginalnych zdjęć i wszystkich innych rzeczy, które zamieściła w nich Cande, podoba mi się to, że mam możliwość dowiedzenia się różnych ciekawych faktów o kolejnej mojej idolce - a których wcześniej nie wiedziałam.

Jest to z pewnością rozszerzenie mojej wiedzy na jej temat, a każda fanka/fan Candelarii obowiązkowo musi posiadać swój egzemplarz w domu! Jestem ogromnie szczęśliwa, że mogłam zagłębić się w jej interesujące fakty z życia, a dodatkowo dowiedzieć się wielu pożytecznych rzeczy.


Podsumowując..
Jak już pisałam wyżej, jestem ogromnie szczęśliwa, że mogę posiadać swój własny egzemplarz w domu. Jeśli wy, tak jak ja - uwielbiacie aktorów z Violetty i chcecie poznać Cande bliżej, koniecznie nie może zabraknąć tej książki w waszej bliblioteczce.

Jest to obowiązkowa rzecz dla każdego prawdziwego fana Cande!

Jestem przekonana, że nie zawiedziecie się, a całość spodoba wam się tak bardzo jak mi. Gorąco polecam do zapoznania się z tą książką!



~*~

A wy posiadacie książkę Cande? Podoba wam się?

6 komentarzy:

  1. Super recenzja;)
    Zapraszam na mojego bloga!
    http://wszystko-o-disney-chanel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna recenzja.
    Ja Mam książkę i jest super.
    Zapraszam do mnie na bloga www.disney-polska-violetta-polska.blogspot.com
    Obecnie trwa u nas nabór.
    Na okres próbny przyjmiemy każdego chętnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna recenzja.
    Ja Mam książkę i jest super.
    Zapraszam do mnie na bloga www.disney-polska-violetta-polska.blogspot.com
    Obecnie trwa u nas nabór.
    Na okres próbny przyjmiemy każdego chętnego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cande super że założyłaś snapchata. Noi grtulacje z napisania książki, na pewno sie namęczyłaś pisząc aż tak ciekawej i iteresującej książki <3 <3 <3.

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka jest super. Sama ja posiadam i wszystkim serdecznie polecam.

    Na moim blogu organizuje konkurs na książkę Świat Cande, wiec zaparaszam wszystkich zainteresowanych http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/2016/02/konkurs-wygraj-swiat-cande.html?m=1

    OdpowiedzUsuń