piątek, 2 października 2015

[RELACJA] Wrażenia po filmie "Następcy"


Dnia 18 września 2015 o godzinie 18:00 w Disney Channel odbyła się premiera filmu "Następcy." Już 4 października będziecie mogli zobaczyć powtórkę tej fantastycznej ekranizacji. Tymczasem dla przypomnienia wszystkiego, zapraszam was do postu gdzie opiszę moje zdanie na temat filmu.


Wprowadzenie do filmu czyt. Wyspa Potępionych


Parę dni przed premierą Następców mogliście nabyć w księgarniach książkę, od której wszystko się zaczęło. 'Wyspa Potępionych' jest wprowadzeniem do filmu i świetnym dopełnieniem całej historii. Autorka powieści miała świetny pomysł. Połączenie kilku bohaterów disneyowskich produkcji okazały się wielkim plusem, nie wspominając o samym filmie, który okazał się perfekcyjny.

Treść była prosta do odczytania i bez dogłębnych przesłań. Idealna powieść dla każdego z nas, przy której można odpocząć i wypić ulubioną herbatę.


Następcy


Przed premierą filmu miałam do niego mieszane nastawienie. Z jednej strony wyczekiwałam bardzo premiery, ponieważ widziałam zwiastuny, które zapowiadał genialnie film, natomiast wielkim plusem dla mnie było to, że grała w nim jedna z moich ulubionych aktorek - Dove Cameron i kilka innych dobrych aktorów. Natomiast z drugiej strony, nie byłam pewna czy film mi się spodoba.

Jednak na pewno wiecie jak to jest zmienić do czegoś szybko zdanie. Już po pierwszych minutach filmu, oglądałam go z wielkim zainteresowaniem. Piosenka "Rotten to the Core" była genialnym rozpoczęciem całego pokazu! Stała się jedną z wielu moich ulubionych piosenek po tym filmie.


Z minuty na minutę zaczęło się robić coraz ciekawiej. Nie sądziłam, że ta akcja pochłonie mnie całkowicie. Chciałabym wrócić do minut, w którym zaczęła się premiera i poczuć tą adrenalinę ponownie. Należą się wielkie gratulacje dla reżyserki!
Całość spodobała mi się na prawdę bardzo. Z ręką na sercu mogę powiedzieć, że nie mogę się doczekać powtórki. Świetnie dopasowane piosenki, genialna fabuła, trzymająca w napięciu akcja, fantastyczni aktorzy.

Postanowiłam zrobić TOP 3 najlepszych piosenek z filmu, w kolejności od najlepszej według mnie.
1. IF ONLY


2. ROTTEN TO THE CORE



3. SET IT OFF




Moją ulubioną postacią w całym filmie był Ben. Nie dlatego, że był on księciem i był jednym z głównych bohaterów. Zrobił na mnie wrażenie, w momencie gdy przyznał się Mal, że jej zaklęcie przestało działać na nim parę dni wcześniej. Mimo, iż powinien być na nią zły, że bezpodstawnie zaczarowała go aby towarzyszyć mu w czasie koronacji, on zachował czystą krew. Postanowił udawać, aby spędzić z nią czas, bo wiedział, że bardzo zależy jej na tym. Zachował się genialnie i do końca filmu był jedną z najlepszych postaci o genialnym charakterze. 
Zaraz po nim, spore wrażenie wywarła na mnie Mal, która wybrała dobro i dzięki niej wszystko dobrze się skończyło. Postanowiła żyć na własną rękę, a nie sugerować się zdaniem jej mamy.


~*~

A wam jak podobał się film Następcy?

1 komentarz:

  1. Mi się film podobał baardzo :* Stał się moim ulubionym filmem. Ranking piosenek mam taki sam jak ty :D

    ***
    Zapraszam do czytania i komenrowania: http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń