sobota, 17 października 2015

[RECENZJA] Następcy: Magiczne esy-floresy


W tamtym tygodniu przyszła do mnie paczka z książką, która jest związana z filmem Następcy. Jest to jeden z moich ulubionych filmów Disneya, więc bardzo się ucieszyłam widząc Mal na okładce. Niestety nie zdołałam jej wcześniej zrecenzować ze względu na szkołę. Recenzja produktu w rozwinięciu postu.


Egzemplarz ma prawie format A4, nie ma wielu kartek. Jest to książka przeznaczona typowo dla osób, które lubią bawić się w kreatywne rzeczy. Znajdziemy w niej ciekawe zadania do wykonania, dzięki którym możemy wrazić siebie.

Zostań artystą własnej książki. Rysuj, ozdabiaj i twórz!



Mojej siostrze bardzo spodobała się ta książeczka. Powyżej możecie zobaczyć jak świetnie spędza nudny czas w sobotę po południu. Na każdej stronie znajdziemy inną inspirację do tworzenia. Musicie przekonać się sami co się w niej znajduje. Na pewno nie pożałujecie :)

Wielkim plusem jest to, że możemy pooglądać wiele zdjęć postaci z Następców. Pojawiają się oni na prawdę wielu stronach dzięki czemu dodają uroku. Znam wiele osób, które lubią rysować, kolorować i tworzyć swoje własne "ja" i z pewnością Następcy: Magiczne esy-floresy przypadły by im do gustu. A wy lubicie robić wymienione wyżej rzeczy?


~*~

PODSUMOWANIE
Książka jest przeznaczona dla fanów filmu Następcy - czyli takich jak ja lub moja siostra. Myślę, że młodszym fanom spodoba się ona jeszcze bardziej! Osoby, które są kreatywne na pewno znajdą w niej rąbek swojej pasji. Nie jest ona droga, a można spędzić świetnie przy niej czas. Nie zastanawiajcie się na kupnem jej, tylko skorzystajcie. Nadaje się idealnie na prezent.

Moja ocena: 5+


~*~

A wam podobają się magiczne esy-floresy?

2 komentarze: