środa, 26 listopada 2014

[RECENZJA] Sekretnik 3


3 sezon zaczął się 2 tygodnie temu, więc w tym poście przyszedł czas na recenzję gadżetu właśnie z nowego sezonu! Jest to sekretnik - już trzeci, ponieważ wraz z rozpoczęciem dwóch sezonów mieliśmy również przyjemność oglądać inne sekretniki. Jesteście ciekawi co zawiera w sobie? Zapraszam do rozwinięcia postu.


Dzięki współpracy z The Walt Disney Company Polska mam przyjemność zrecenzować dla was ten produkt. W poście znajduje się moja prywatna opinia. 

Inne recenzje możecie przeczytać [tutaj].


Sekretnik rozpoczyna się od różnych zapisków, quizów i ciekawostek dotyczących 3 sezonu. Poprzez metamorfozy Violetty z ubiegłych 3 lat, do tego co wydarzy się w nowym sezonie - to co czeka bohaterów w nowym sezonie, podczas ich ostatniego roku w Studiu i kto stanie im na drodze. Osobiście spodobały mi się te informacje, szybko je pochłonęłam, ponieważ lubię dowiadywać się nowych rzeczy o serialu.


Oprócz informacji które wymieniłam wyżej - w sekretniku mamy quizy i miejsca w których możemy zapisać sobie ważne dla nas rzeczy. Można zaplanować własną trasę koncertową i odbyć podróż dookoła świata spełniając marzenia. Oprócz tych informacji możecie w swoim tajnym sekretniku zapisać informacje o waszej skrytej miłości. Jest to dobry sposób na zatajenie informacji. To wielki plus tego notesiku.




Jeśli książka ma nazwę SEKRETNIK to nie mogło w nim zabraknąć miejsca na swoje własne przemyślenia i sekrety. Oprócz nowości i ciekawostek z 3 sezonu możemy na wielu stronach zapisać to co chcemy zatrzymać tylko w naszym sekretniku. Na niektórych stronach znajdują się świetne cytaty i przemyślenia. Strasznie mi się to spodobało i na pewno z tego skorzystam!

A wy lubicie prowadzić swój własny sekretnik?


Nie mogło zabraknąć również gadżetów!
Tym razem są to naklejki prosto ze zdjęć promocyjnych bohaterów! Można zauważyć jaką obsada przeszła metamorfozy i jak świetnie wyglądają w ostatnim roku.

~*~

PODSUMOWANIE

Sekretnik bardzo mi się spodobał. Znajdują się w nim rzeczy, które świetnie podkreślają ten produkt. Jak już wyżej wspomniałam, sekretnik zawiera informacje, quizy i miejsce na wasze własne zapiski! Na pewno z niego skorzystam, ponieważ jest genialny. Bardzo się cieszę, że mogę go posiadać. Oceniam go na 6!

Kupić możecie go w empiku i smyku.


~*~

Podoba wam się? Zamierzacie kupić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz