piątek, 10 października 2014

[RECENZJA] 13 i 14 tom Kolekcji V-lovers


Dzisiaj przyszedł czas na recenzję! Postanowiłam zrecenzować dla was 13 i 14 tom Kolekcji V-lovers, które mogliście nabyć już we wakacje. Dla zainteresowanych recenzją i produktami z tej serii zapraszam serdecznie do postu!


Dzięki mojej współpracy z The Walt Disney Company mogłam zyskać dla was te tomy, aby przeprowadzić recenzję. Już niebawem ukaże się również recenzja 16 tomu Kolekcji V-lovers i jeszcze jednej rzeczy! A teraz zapraszam was do mojej opinii o produkcie.

Inne recenzje możecie przeczytać [tutaj].



13 tom przybliżył mi bardzo postać Angie (w tej roli Clara Alonso), osobiście uwielbiam tą postać według mnie jest bardzo pozytywną i bardzo barwną osobą, chętnie przeczytałam wszystkie strony. W każdym tomie znajduje się parę hiszpańskich słówek, super plakat, naklejki i świetne działy! Trzynasty już tom pokazuje nam styl Ludmiły. Z ciekawością oglądałam, przeglądałam ubrania i dodatki. W dziale ZZA KULIS - który dosłownie uwielbiam, informacje o Śniadaniu Lodo i popularnej herbacie Yerba Mate, która jest popularna w tamtym kraju. Zainteresował mnie ten dział też pod tym względem, że piję tą herbatę i według mnie jest smaczna.

~*~



14 tom natomiast przybliża postać Andresa, którego ogrywa Nicolas Garnier. Bardzo zabawna postać serialu, pozytywna i pełna energii! Również dowiedziałam się wiele informacji o Cande Molfese, która gra rolę Camili. W dziale mody pomysły na fryzurę z Naty i Ludmiłą. Osobiście mam takie włosy jak Naty, więc dowiedziałam się fajne sposoby na dobrą fryzurę! Cieszę się ogromnie z tego, że w tym tomie został dodany plakat Facundo Gambande! Jak go zobaczyłam uśmiech na mojej twarzy długo nie schodził :)


~*~

PODSUMOWANIE / MOJA OCENA:

Kolekcja V-lovers jest jedną z moich ulubionych kolekcji którą posiadam, niestety nie mam wszystkich tomów, ale jestem pewna.. że uzupełnię te braki gdyż dla takich świetnych rzeczy warto. 1 sezon Violi jest niezapominany pod każdym względem, dlatego warto zaopatrzyć się w tą kolekcję, nie tylko ze względu na DVD, ale również na książeczki - gdzie znajdują się świetne plakaty, naklejki i działy.
Jestem bardzo zadowolona z 13 i 14 tomu!
KAŻDEMU GORĄCO POLECAM!


~*~

Macie już te tomy?

2 komentarze:

  1. Mogłaś zyskać dla nas te tomy, chyba raczej dla siebie, przecież ich nam nie dajesz, tylko są TWOJE !!

    OdpowiedzUsuń