niedziela, 19 października 2014

[PREMIERA] Gira Mi Canción w POLSCE!


Tydzień przed premierą 3 sezonu za oceanem mogliśmy posłuchać najnowszych przebojów z serialu na YouTube z najnowszej płyty "Gira Mi Canción." Premiera dociera już do Polski! Jesteście ciekawi jakie zaszły zmiany i co nas czeka na nowej płycie?


Oryginalna płyta z Argentyny zawiera 13 piosenek:


1. En Gira - W Trasie
2. Amor en el Aire - Miłość w Powietrzu
3. Supercreativa - Superkreatywna
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalać Nasze Światło
5. Ser Quien Soy - Być Kim Jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata mi Corazón - Ratuj moje Serce
8. Aprendí a Decir Adiós - Nauczyłam się Mówić Żegnaj
9. Descubrí - Odkryłam
10. Queen of the Dance Floor - Królowa Parkietu
11. Underneath it All - Pod tym Wszystkim
12. A Mi Lado - Przy Moim Boku
13. Friends 'till the End - Przyjaciele do końca


Niestety w związku z aferą dotyczącą jednej z piosenek na płycie która została posądzona o plagiat, mowa tutaj o Queen of the Dance Floor - we Włoszech i w żadnych innych państwach płyta nie jest już wydawana z tym hitem. Osoby za oceanem mają wielkie szczęście, że zdążyli kupić płytę z tą piosenką, ponieważ jest świetna!

Wyżej wymienioną piosenkę we Włoszech zastąpiono inną. Mowa tutaj o włoskiej wersji Amor en el Aire - Quanto amore nell’aria, która ukazała się na YouTube wraz z teledyskiem Jorge:


~*~

Płyta w Polsce:


Lista utworów:

1. En Gira - W Trasie
2. Amor en el Aire - Miłość w Powietrzu
3. Supercreativa - Superkreatywna
4. Encender Nuestra Luz - Rozpalać Nasze Światło
5. Ser Quien Soy - Być Kim Jestem
6. Quiero - Chcę
7. Rescata mi Corazón - Ratuj moje Serce
8. Aprendí a Decir Adiós - Nauczyłam się Mówić Żegnaj
9. Descubrí - Odkryłam
10. Underneath it All - Pod tym Wszystkim
11. A Mi Lado - Przy Moim Boku
12. Friends 'till the End - Przyjaciele do końca

Niestety jak możecie wyżej zobaczyć, my już nie usłyszymy piosenki na płycie w wykonaniu chłopaków. Jednak możemy cieszyć się 12-stoma świetnymi hitami! Nie będzie to zapewne jedyna płyta z 3 sezonu, ponieważ serial szykuje nam o wiele więcej nowych piosenek, które już niebawem poznamy na Disney Channel!

Premiera płyty 21 października 2014
w sklepach EMPIK!


~*~

Zamierzacie kupić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz