środa, 11 marca 2015

[RECENZJA] Disney English


Niedawno od The Walt Disney Company Polska dostałam do zrecenzowania książkę DISNEY ENGLISH - ucz się angielskiego. Jest to książką dla młodych dzieci. Z racji tego, że mam młodszą siostrę, która uczy się podstaw z angielskiego pomogła przeprowadzić mi tą recenzję.


Książka zawiera 24 strony. Znajdą się w niej informacje, które w bardzo łatwy sposób mogą dotrzeć do początkujących młodych dzieci uczących się języka angielskiego.



Książka ma dobrą czcionkę, z której bardzo dobrze uczy się nowego słownictwa. Moja siostra rozwiązała już bardzo dużo zadań i przyswoiła wiedzę, której jej brakowało ze szkoły. Już na pierwszej stronie wytłumaczona jest odmiana "have got" - mieć i regularna liczba mnoga.


Wiele słówek, przydatnych zwrotów, podstawowa gramatyka, pytań i odpowiedzi - to wszystko w DISNEY ENGLISH - ucz się angielskiego. Dzięki większej wielkości książki i ładnej okładki, dzięki której książką przyciąga młodsze osoby uważam, że książka jest warta zakupu, zwłaszcza dla najmłodszych, którzy mają styczność z tym językiem pierwszy raz.

Znajdziecie tam słownictwo z działu wyglądu, części ciała, ubrań, kolorów, rzeczy, pojazdów, miejsc i wiele wiele innych. Pod każdym zwrotem jest wytłumaczona angielska wersja. Świetnie wytłumaczone odmiany! DUŻY PLUS!


~*~

PODSUMOWANIE
Disney English według mnie jest dobrym produktem. Książka jest przeznaczona dla osób od 6-8 lat, czyli dla najmłodszych mających po raz pierwszy styczność z angielskim. Jednak według mnie, znajdują się w niej rzeczy które w szkole podstawowej dzieci uczą się później, więc według mnie książka powinna być dla osób 6-11 lat. Cena jej wynosi około 13 zł. Nie jest to duża suma, a według mnie opłaca wydać pieniądze, jeśli np. chcecie sprawić prezent młodszemu rodzeństwu lub innym. Moja siostra jest bardzo zadowolona, że może posiadać tą książkę!

Kupić możecie bezpośrednio na stronie Zielonej Sowy:

lub w innych księgarniach.


~*~

Zapraszam serdecznie do zakupu!

1 komentarz: