piątek, 10 czerwca 2016

[WYWIAD] SKAI JACKSON: „Przeraźliwie boje się pająków i robaków”


Już dzisiaj możemy oglądać pokaz pierwszego odcinka nowego serialu „Obóz Kikiwaka” będący kontynuacją serialu Jessie. W rolach głównych wystąpią znani z poprzednika Peyton Roi List, Karan Brar i Skai Jackson. Zapraszam was na krótki wywiad z Skai, która wciela się w rolę Zuri.



Skai, opowiedz nam o swoim najfajniejszym obozowym doświadczeniu.
Skai: Nigdy nie byłam na letnim obozie. Nie jestem typem obozowicza, bo wręcz nienawidzę robactwa. Przeraźliwie boję się pajaków i robaków. Nie lubię też niedźwiedzi. W Bunk’d dobrze mi idzie, bo to nie jest prawdziwy obóz, więc dla mnie jest OK.

Jaki program obowiązywałby na Twoim wymarzonym letnim obozie?
Skai: Dla mnie najfajniejszy byłby obóz modowy. To byłby ogromny obóz, gdzie mogłabym dowiedzieć się wszystkiego o modzie, a także o włosach i makijażu. Świetna sprawa!

Czego chciałabyś uczyć jako wychowawca obozowy?
Skai: Z przyjemnością uczyłabym czegokolwiek na obozie modowym. Każdy mógłby przyjść i nauczyć się, jak projektować ubrania i tworzyć fajne stroje. Na pewno byłaby niezła zabawa!


Specjalny pokaz pierwszego odcinka już 10 czerwca o 17:30! 
Serial będzie emitowany od poniedziałku do piątku o 9:00 od 27 czerwca.


~*~

Zamierzacie oglądać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz