czwartek, 7 sierpnia 2014

[RECENZJA] Kalendarz szkolny


Do końca wakacji pozostały 3 tygodnie. Wiele z was już pewnie myśli o nadchodzącym roku szkolnym. Myślę, że warto wcześniej zaopatrzyć się w potrzebne rzeczy, aby na koniec nie przejmować się, że coś się nie kupiło. Ja tym poście chce dla was zrecenzować KALENDARZ SZKOLNY z nowego filmu: Dzwoneczek TAJEMNICA PIRATÓW.


Każdy z nas nie lubi zapominać o wielu rzeczach. Dlatego większość osób prowadzi swoje kalendarze, w których regularnie zapisuje wszystkie ważne informacje, by nie wypadły mu z głowy. Kalendarz, z wydawnictwa Zielona Sowa jest idealnym kandydatem do takiego działania. Możecie w nim wiele ciekawych rzeczy. Zaprezentuje wam kilka spostrzeżeń i zdjęć.



Jest miejsce na każdy dzień! Także możecie zapisywać najważniejsze informacje, lub inne ważne dla was rzeczy i nic wam nie umknie. Mnie to bardzo zadowoliło, ponieważ ważne święta również są zapisane i o niczym ważnym nie zapomnimy! To gwarantuje nam ten super kalendarz w 100%.

Nie można również zapomnieć o dodatkach. Naklejki na zeszyt do podpisania są równie ważne. Mamy ich do wyboru bardzo dużo. Oprócz luk do zapisania na każdy dzień jest również miejsce na wasze refleksje. Przykładowo: postanowienia noworoczne, najważniejsze wydarzenie miesiąca, możecie opisać swoją szkołę/klasę, plany na ferie zimowe i następne wakacje. Ten kalendarz może również służyć jako wasz mały sekretny pamiętnik. Na wielu stronach macie miejsce do zapisania na najważniejsze rzeczy, o których nie możecie zapomnieć. Moja siostra jest bardzo z niego zadowolona!




Moja młodsza siostra wybiera się teraz do 4 klasy, więc kalendarz będzie dla niej idealny. Jest z niego bardzo zadowolona, i ja również podzielam jej zdanie. Oglądając go byłam pod wrażeniem, ile fajnych rzeczy, może zawierać w sobie ten kalendarzyk. Nie jest on duży, a jego cena nie jest droga. Więc każdy kto chce się w niego zaopatrzyć to bardzo serdecznie polecam. Możecie sprawdzić również w nim wasz znak zodiaku, co o nim piszą. Na dodatek jest dużo ciekawostek, których z pewnością nie wiecie, a ten kalendarz może wam je przybliżyć. Również wiele wypisanych ważnych dni, jak np: Dzień Przyjaciela. Możesz rewelacyjne zaplanować ten dzień z tą książeczką. 


~*~

PODSUMOWANIE

Jak już napisałam trochę wyżej, moje zdanie na temat kalendarza jest bardzo pozytywne. Jak każdy kalendarz posiada miejsce na każdy dzień, ale nie tylko to. Właśnie on gwarantuje wam o wiele więcej przyjemności niż zwykły kalendarz. Okładka i świetne obrazki od razu zachęcają do zakupu. Zachęcam was bardzo. Nie każdy kalendarz posiada tyle świetnych funkcji co właśnie ten. Zasługuje on z całą pewnością na ocenę 6!

Możecie kupić go również przez stronę internetową:


~*~

Jak wam się podoba recenzja? Co sądzicie o kalendarzu?

1 komentarz:

  1. ja idę do 5 klasy i jest bardzo fajny :)może go kupię

    OdpowiedzUsuń